i.won't.let.the.sun.go.down.on.me

idag har varit en sjukt varm dag! imorse vid 10 tiden va de redan 30 grader o vi höll alla mer eller mindre på att dö haha. mestadels av tiden har spenderats i poolen, t.o.m madre mia tog sig ett dopp! herregud, den ni! alla som känner min mami vet mycke väl att är det inte 700 grader i luften o 300 i vattnet så doppar hon inte ens tån! men jodå, hon låg o plaska så tjusigt på madrassen så haha..

vi har även varit nere i Moraira i eftermiddag o ätit lite tapas o druckit öl o pratat spanska (ja, iaf försökt haha) samt shoppat lite - vi kom precis hem här faktiskt.. jag köpte ett par jättesöta rosa blommor till Felly att ha i håret då hon tjatat hål i huvvet på mig sedan hon fick syn på min stora vita blomma som ja har i håret.. Casper fick köpt lite snorkel grejor o Gaby fann Marlbroro Fresh pinnar så vi DOG av lycka då vi letat genom hela Spanien utan resultat. att ha rökt blå L&M o Marlboro lights i ett par dar har varit fruktansvärt! :P padre fann ett par cigarrer som han kan njuta av ikväll efter middagen, Marcus fann ett par solbrillor & madre fann som vanligt tusen olika saker hahaha :D själv hittade jag en jättefin fotlänk med 5 kors som hänger med mellanrum, otroligt tjusigt får ja lov o säga! :D

ikväll blir de mysgrill som vanligt :) hoppas grillen är med på detta bara haha det blåser en del idag. eller det är rätt blåsigt här emellanåt då vi bor mer eller mindre uppe i bergen.. fast nu låter det kanske konstigt o avlägset att bo i bergen, men ni kommer förstå va ja menar när ni ser bilderna - och det här med att det blåser är något vi tackar för då det är 700 grader här på dagarna :P

imorgon får vi besök utav mami o papis vänner som befinner sig i Alicante, mys!


jag & min stora vita blomma 2009 :D♥ i ännah love it!




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0