i'm.in.heaven.

mina kära vänner! jag är i Spanien, o förutom att allt är LJUVLIGT o jag börjar få färg (är inte bränd - än, haha) så finns det även internet i detta underbara hus + att datorn är med så uppdatering kommer ske emellanåt ;) YAY!

när vi åkte i söndags började det ösregna precis när vi skulle på planet, självklart. jag har aldrig flugit innan i regn så blev naturligtvis nervös pga detta men grina inte en enda gång eller fick cp panik då vi skulle lyfta :) heja mig! DOCK så när vi anländer till Spanien o ska landa i Alicante visar det sig att planfanskapet inte hade tillräckligt med bränsle för att ta oss dit, så vi fick landa i Valencia för att tanka FÖR ATT SEDAN LYFTA IGEN o åka till Alicante. förstår ni detta eller, 2 jävla lyft + 2 landningar. ja trodde tamejfan ja skulle dö när kaptenen bara oj förlåt vi måste landa nu.. min kropp frös till is! dessutom va de sjuuuuk turbulens på planet så stackars marcus fick se en livrädd syster i panik haha men så kan det gå :D

annars har det mesta gått bra, gårdagen spenderades på altanen & i poolen.. på eftermiddagen blev det en liten sväng ner till Moraira o vi kollade i hamnen o i lite butiker + shoppade litegrann.. detta ljuva liv säger ja bara, helt sinnes!

imorse vaknade jag 7.20 o trodde ja skulle dö så trött ja va hahaha. gårdagens middag + alkoholintag körde slut oss allihopa så vi satt i soffgruppen på altanen vid 23 o alla halvsov haha så det slutade med däckning strax innan tolv. oavsett så är det såååå varmt idag. imorse vid halv 11 va det redan 29 grader o i poolen är det nu 27 grader, i luften är det säkert 35 för ja svettas ihjäl! kan säga som såhär att utan poolen hade ja dött!

nu har vi precis ätit lite chips o hällt i oss 2 liter sangria med masssoooor av apelsiner o is :D life is lovely! jag har redan tagit typ 200 kort, men då ja ej visste att datorn var med så har ja inte tagit med kamerasladden så bilder får vänta tills vi kommer hem, men OJ så fint det är här. sjukt. JAG E SÅ LYCKLIG ♥



jag saknar er alla där hemma, helt sinnes mycke verkligen! och jaaaaaa, ja smörjer mig hela tiden så jag ej bränns o smälter bort jag lovar! hahaha älskar er allihopa o önskar så in i helvete att alla kunde vara med ♥

ikväll eller imorgon ska ja o min bror ut på äventyr o leta snygga señores/señoritas hahah :D






peace.

Kommentarer
Postat av: Ilda

Vi saknar dig med bibbiiii! Och längtar tills du kommer hem! Sola och bada för oss med <3 Älskar dig!!

2011-05-24 @ 21:50:45
URL: http://mislimoje.blogg.se/
Postat av: vickey

JAAAAA självklart my love :D<3 älskar dig osså, massooooor :D! Pussa bibbilove från mig o krama henne stenhårt! PUSS!

2011-05-25 @ 00:26:52
URL: http://vickeyslovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0