hangover.

gårdagens bravader har satt sina spår hahaha. jag har påsar under ögonen, ja vinglar, ja mår illa, har gått o blivit kalasförkyld + att ja e bakfull nåt så fruktansvärt! men helvete så värt, de va riktigt jävla kul alltså! vi inledde dansgolvet, självklart, i vanlig ordning haha Ante stod för musiken till en början o vi körde dyllt ut med vin & öl. TJOFF!
alla underbara människor som uppträdde gjorde min kväll på olika sätt :) men när Björn kom upp på scen o satte igång "saknade vänner" så kom tårarna, jisses. de bara föll ner o gick icke att hejda haha blev ju inte direkt bättre att Malle kom upp direkt efter så nåt stopp på tårfanfaren blev de inte :P

idag har det blivit lite äventyr med Nanna & Julie, diverse shopping inför morgondagens resa till Spanien. shit. börjar bli lite nervös nu, gillar ju inte alls att sitta i flygplan osånt :( är inte flygrädd i den mån att ja grinar för ja tror vi kommer störta, paniken kommer när ja inser att ja e inlås i ett flygplan på 10 tusen meters höjd o händer något är enda vägen ut att hoppa - vilket för mig inte är ett direkt alternativ + att det finns inte ett shit ja kan göra för att kontrollera situationen. blir galen! men ska sitta med min bror vid fönstret o han ska hålla mig i handen har han lovat så det ska nog gå bra :D♥ ÅHHHH IMON ÄR JAG I SOLEN! :D tjoooooooff!


världens finaste syster n myself ♥



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0