fru.Räka-yep.that's.me!

knaslarspåbas får mig ALLTID på gott humör :D jag brister ut i gapskratt dirr av nåt så simpelt som att man loggar in på facebook o ser att man fått ett meddelande så står det; FRU RÄKAAAA! haha herr Gädda du är knas :D

jag mår inte jättebra just nu haha. jag mår illa, är hungrig o har sjuklig jävla huvudvärk! dock har jag hängt me Ilda o Ami hela dan o myst osv efter jag slutade jobbet, så det har varit ganska lugnt o skönt med otroligt massa gapskratt! :D lovely! Amilia är så underbar med sina miner så ja tror ja smäller av asså, haha helt sinnes!


lilla stjärnan älskar min ring :) sötgrodan!

nu sitter jag i soffan hos Ilda i basketshorts o tubtop linne o ser ut som en gangster, men de gillar vi! potatisgratäng o kycklingjävel ligger o myser i ugnen samtidigt som Amilia sover gott inne i sin säng :) ibland e livet bara sådär otroligt ljuvligt o de finns inte ett shit o klaga på, o även om de finns nåt o klaga på så är stunden för ljuvlig för att de ska finnas utrymme för negativa tankar :) sånna stunder älskar jag ♥


finaste wifey n myself! vi är ett riktigt radarpar asså haha värsta familjen :D lovely!




peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0