faiiiiiiiiiiiiiiiiiiil.

det e så jävla typiskt mig! här kommer man hem (ja, hem haha) oså badar Ilda lilla Amilia o jag börjar laga mat som den lilla gäddfamilj vi faktiskt är :P då min plan var att göra kyckling i ugnen o potatisgratäng innebar det att ja behövde skala potatis - vilket ju e sååå tråkigt! så ja tänkte om ja skalar fort som fan så e det över snabbt liksom.. men vad händer då? jo, ja skalar av 2 utav mina ÄNTLIGEN långa och utväxta naglar + att ja hugger skalarfanskapet rätt in i pekfingret! gah, blir galen haha. om inte maten smakar gott så det iaf va värt det, så skjuter jag någon! :D



vill också tacka C, som gjorde min dag :D haha säger återigen Tack raring! du e söt som fan o ja tar de som en komplimang ;) alla som känner mig vet mycket väl hur mycket jag älskar denna rytmen! ♥







peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0