each.tear

fick precis reda på att min fina Mandie flyttar hem från USA i sommar! YAYYY :D jisses asså, hon har fan varit där i typ 5 år? hur sjukt e det liksom.. haha är hur som helst JÄTTEGLAD att min raring kommer hem så vi kan hänga o dricka vin o snacka skit :D♥


Stine, Mandie, myself, Sandra & Nanna @ Mandies place 2005 :P

ikväll blir det middag med familjen + lite packning. allt måste va klart idag eftersom ja jobbar imon o efter de blir det direkt till flygplatsen :) tjoooff! senare blir det hook med M o lite film i suppose, mycke trevligt! ska även försöka hinna förbi min bror o våldgästa då ja behöver musiiiik i min lur eftersom internet kommer va avstängt i spanien så spotify ain't gonna work!


jag saknar mitt mörka hår asså :/ määäh!




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0