bränd.anka

då resterande människor i detta hushåll har antingen blivit bruna (iaf pappa) o resterande åtminstonde åtagit sig en röd ton så kände jag mig igår kväll rätt så lame o kritvit. jag har använt solfaktor 15 ända sen vi kom, o visst har ryggen blivit brun o lite sådär gött solbränd men ingen annan del av min kropp :P så imorse när ja vaknade la ja mig i poolen 2 timmar utan att smörja mig alls. AJ. nu är jag bränd hahaha men det var det ja ville så ska absolut inte klaga! därefter la ja på stekolja med solfaktor 6 så ni kan ju förstå att ja e röd på i princip hela kroppen, men halsen har blivit blodröd o sönderbränd, så där gör de faktiskt riktigt ont :/ men har nyss tagit mig en go dusch o smörjt lilla kroppen full med aloe vera så förhoppningsvis överlever jag :D

madre o padres vänner Ullis & Thomas anlände tidigt imorse o under dagen har det blivit goda drinkar, härliga gapskratt, gottig lunch, plask i poolen & massa bus! jag har även snart läst ut min bok "Om det så skulle kosta mig livet" - självklart en verklighets skriven bok av en tjej som fastnat i en sekt o i boken berättar hon allt om hennes väg in & ut ur sekten. shit. är helt tagen verkligen!

nu ska ja hjälpa mami med maten o fixa o dona lite :) innan det ta en cigg o en öl kanske.. det bästa med att vara här, förutom att allt egentligen är magiskt, är att även om nåt måste göras kan det vänta 5 minuter - FÖR DET ÄR EN HEL VECKA KVAR TILLS VI ÅKER HEM :D♥ lovely!

song of the day;




imon ska det stekas ytterligare, jajjemänsan! :)




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0