baby.i'm.yours.for.life

var det nån mer än jag o Ilda som dödde imorse när snön föll? det värsta var egentligen inte att den föll ner från himlen utan att ja va ute o vandrade o all snö kom på mig :( usch! men efter några timmar va ja ute o tog en cigg o då va de helt plötsligt sol? knasväder!

idag på salongen satte ja bl.a extensions, det går snabbare o snabbare för varje gång o det blir snyggt som fan! :D så sjukt nöjd! önskar de fanns nån i min närhet som kunde sätta de på mig bara? haha JAG HAR INGET HÅR KVAR :( ska aldrig mer bleka håret, aldrig!!!


myself & wifey @ Vasastan - min bday 2010 ♥

*
jag har haft Mohombi + perfect harmony riddim - maraton de senaste dagarna, o nåt som jag verkligen blickar tillbaka till är hösten 2010. mycket hände i mitt liv då som formade mig till en bättre version haha kan man säga så? yeye, ni e med i min balett :) det ja vill få fram är att jag relaterar typ ALLT till musik för er som ej visste, o till varje människa ja känner relaterar jag minst en låt.. men när ja tänker på dig får du mig att relatera till så sjukt mycke låtar så det känns typ inte verkligt?


this lyric is unreal but still so true..



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0