are.we.going.to.ibiza?

igår kväll begav vi oss ner till tavernan för att titta på matchen allihopa, de va riktigt mysigt! Barca vann o det va ja lite glad över innerst inne haha men så tyckte inte alla engelsmän på stället :P anywho så blev det ölkalas o efter matchen va slut bekantade vi oss me några roliga typer. en av dom va speciellt intressant, ja kan dessvärre inte avslöja vem.. men herregud. denna människa! tänk att leva det liv han lever, med ett sådant förflutet?! kan egentligen inte ens tänka mig.. allt han har sett, allt han har fått göra, allt han har fått uppleva - o nu säger ja inte att det är något kalaskul han varit med om. shit. är helt amazed över denna människa, och att han överlevt? ingen av oss hade nog trott på detta om det inte var för det att han & pappa gick till hans hus för att hämta cigarrer & då förstod pappa att de fanns inte en chans i världen att det skulle vara påhitt. omg säger jag bara - otroligt roligt att få ha träffat en sådan speciell människa, det lär aldrig hända igen så tacksam är jag för det! :)

en annan kul kille vi träffa berättade för mig att Ibiza ligger precis rätt över havet? haha ja trodde ja skulle dö, man tar alltså färjan över som tar typ 2 timmar oså e man där? partey 24/7? ja va ju rätt tankad så ja börja gapa o skrika av lycka så ja o min bror hetsa hela natten om att vi skulle till Ibiza ikväll haha men det lär nog inte bli av :P egentligen vill jag, 90% av mig vill - men samtidigt.. vafan ska ja göra där? alla e typ gay o dom som inte e det är dumma i huvvet.. + att detta va inte tänkt att bli nån partey resa, planen var ju att chilla o relaxa o dricka drinkar i poolen liksom.. men we'll see om vi hinner med Ibiza ;)


midsommar 2009

idag har vi varit på en strand i en otroligt mysig lagun :) jag totaldäckade dock i solen hahaha men så kan det gå efter en tokig natt! sen blev det lite lunch o ja hamnade i halv koma. det hör inte till vanligheten att jag är knäpptyst, men satt i över en timma utan att säga något. tillslut fråga pappa om ja va sur, o det var jag inte. ja bara kom o tänka på att det är en speciell dag idag, o alla mammor där ute som kan krama om sitt barn ska va glada att de kan göra det - även som så att alla som har sin mamma i livet ska uppskatta henne för vi lever tyvärr inte för alltid! äh, ja o mina funderingar.. men så blir det ibland, oavsett har det varit en mysig dag o ikväll blir det morsdag-middag med lite goa drinkar o öl! :)


JAG ÄLSKAR MIN MADRE MIA ♥ julafton 2009




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0