youmakemenumb

sjukt massa sorry för totalkass update, men helgen + denna veckan bara rusade förbi? haha iaf, i fredags jobbade jag i butiken o efter det blev det en sväng hem till J för att därefter transportera mig till Fiskebäck o mys med mina tjejor! i lördags jobbade jag i butiken igen o på kvällen infann vi oss på Kontiki o den efterlängtade kvällen :D♥ alla blev kalaspackade o hade kalaskul = lyckad kväll! i söndags hade jag SJUK bakfylleångest efter mitt uppehåll hahah men så kan det gå ibland! sen har veckan bara rullat på med jobb & jobb o lite mys med tjejorna & J :)

just nu sitter jag hemma hos J, blir snart läggdags för imorgon är det en big day. imorgon ska ja o Josy my love fixa varandra på salongen!!! hon åker på extensions o själv vet ja inte än vafan ja ska göra faktiskt? antingen blir det svart igen eller så bleker vi sönder skiten osen gör det bästa av situationen? hahaha låter ju.. fint? :D





hmm blir nog nåt åt det ljusare hållet.. sjukt sugen nu fan!



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0