truth.to.be.told-i.think.i.love.u

då va det strax dags att bege sig till jobbet! imorse var det pretty segt att ta sig upp faktiskt, me tanke på söndagens mys o trötthet. anyways, nu e ja uppe o lyssnar på musik :D ovanligt? hhaha..


den här låten är sååååå början på 2007. shit vilka minnen som bara flyger omkring i huvvet, galet. vilka underbara tider det va :) fan va ja kan sakna allt som en gång var, samtidigt som jag är så himla lycklig att jag är där jag är idag.. crazyassmafakka!


detta kortet är från 2008, men jag har samma skjorta på mig idag som där. vet inte varför men ja ville dela med mig utav detta då det är min favoritskjorta :) jag kommer ALDRIG göra mig av med den, hihi.




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0