thank.u.lord.halleluja

jag börjar må bättre! kan bero på all alvedon, kan bero på maten ja precis åt, kan bero på att jag är lycklig - kan även vara en mysig kombination :) jag är iaf på myshumör som fan, har tänt massoooor av doftljus o sitter här i sängen o kollar på komiker. det har jag iof gjort typ hela dan? hahaha mina glasögon har ja glömt hos J så tv är dessvärre inget alternativ, därav har ja idag varit större datanörd än någonsin.. men inte mig emot! fyfaaaan va ja har skrattat! björn gustafsson, robert gustafsson, johan glans & magnus betnér är KÄRLEK! haha fyfan, vad skulle man göra utan humor? :)

bara för att dagen till ära går till komikerna som räddat min galet ensamma o uttråkade dag så lägger ja upp några av dagens favorit klipp så vill ni få ett gott skratt, varsågoda :)

björn gustafsson försvarar sig efter "roast på berns"
ett jäääättegammalt klipp på magnus betnér haha!
johan glans, lovely! haha sofia är fan klockren hon med :D
"du är jonas gardell" HAHA asså döda miiiiiig!




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0