Sexy Hair !

efter en helt kanonbra dag på salongen så blev det visning på Parken! ID hair som har agenturen för Sexy Hair hade ordnat till lite festligheter med Scott & John från LA som va här o visade massa produkter & klipptekniker samt "shear motion" som dom kallade det. dom skulle komma tillbaka i augusti o ha kurser i deras klippteknik, i'm def gonna be there :) underbara killar verkligen! otroligt roligt att få goodie bag, dock sög det att det som redan fanns i är sådant som jag redan har i min ägo :) men men..

sexy hair produkter är något ja ska testa lite mer dock! har använt deras schampo o balsam - silky sexy hair men tyckte dom va lite för klibbiga för min smak. det började klia i hårbotten & även fast håret va nytvättat kändes det som om nåt satte sig på hårstrået o liksom inte ville lossna?


dock kan jag inte leva utan control créme, den är så fantastiskt bra för mitt hår - speciellt nu när det är så sönderblekt så det finns inte! smetar in litegrann i håret från örat o neråt så blir det alldeles mjukt o ser friskare ut!

såååååå, bara för att inte en produkt passar i en viss serie innebär inte det att allt är skit :) right?




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0