rough.gyal

yep. jag är sjukt tuff! vet ni varför? jag ÄLSKAR doftljus hahaha ;) var på ikea igår med mami efter jobbet o inhandlade lite grejor till min bror som ska sälja sin app o dom ska fota o shit på fredag. jag passade på att plocka på mig ljus så det stod härliga till! massa småljus med doft av vanilj o kola + några större med doft av kladdkaka & creme bruléééééee osv :D smarrigt.


på tal om ingenting hade jag dödat för lite pad thai me jordnötssås nu osen fryst mango till efterrätt :( jag e så himla sugen på det så jag dör. dock lovade jag mami igår att ja skulle joina dom på deras GI-tjosan? haha jag har ALLTID varit sjukt emot bantning o allt som hör därtill, men inför vårbalen tänkte ja kanske tappa nåra kilon då min kropp för tillfället inte består av några muskler att bryta ner pga bantning ändå? haha. så nu passar jag på o testar, o då får man inte äta nudlar o potatis o pasta osånt där gott som jag älskar, detta för att det innehåller för mycke kolhydrater :( buhuuu cry me a river.

tror ni jag klarar mer än en vecka? det tror inte jag hahahaa!






peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0