omg.long.time.ago

nu va det ännah alldeles för längesedan ja bloggade! o självklart är klockan mitt i natten så har inte all tid i världen heller haha, typiskt mig! men men folks, ni har besökt mig flitigt så förstår att ni e sugna på update! nå, vad har jag då den senaste veckan sysslat med?

jag har i det stora hela jobbat, men i fredags blev de partykalas på Pustervik! i lördags på självaste bakfylledagen blev de chillilei a la Vickey, Stine& Nanna - just like back in the days :)♥ sjukt bästast e vi! på kvällen blev de mysfylla med Nanna hemma hos mig i köket med vin & mat o tjöt om allt mellan himmel o jord o alla underbara minnen vi har ihop samt vår framtid.

man kan helt enkelt säga att veckan som gått varit kanonmysig & därav har jag inte haft tid att blogga - men jag lovar er allihopa som så troget är inne o läser att från o med nu blir det uppdatering minst en gång om dan :)


midsommar 2009




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0