my.heart.is.big.but.it.beats.quiet.

jag känner mig lite sjuk.. typ influensa eller nåt? ont i hela kroppen o har haft en galen huvudvärk hela dagen, framförallt i tinningen. åh, har verkligen inte tid att bli sjuk eller känna noll ork! alla krafter är som bortblåsta - misstänker jag behöver en god natts sömn..

jag kan inte sluta tänka på den person jag är idag o se tillbaka till den person jag en gång var. jisses. att man kunde ändras så otroligt till det bättre visste jag inte? det är väl inga större skillnader på mitt humör eller min sociala förmåga egentligen, jag e samma glada partybrud med massa entusiasm, utan snarare min respekt för andra människor samt hur ja beter mig mot folk i min omgivning.

JAG E SÅ JÄVLA LYCKLIG o jag e glad att jag inte har människor omkring mig längre som dömer mig. det är det sista jag behöver. alla gör misstag, alla fuckar ur ibland, alla gör saker dom ångrar - men det är också de sakerna som formar våra personligheter, så istället för att hata - älska!


jag saknar min underbara Josy ♥ och jag saknar mitt svarta hår :(



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0