multitasking.som.fan

shit asså. snacka om att hålla sig sysselsatt! hahha. idag har varit fullt jävla upp (helt på eget bevåg haha), min glädje att komma hem o lägga mig i sängen vid halv 10 efter 12 timmars hysteri var total! jag ligger fortfarande kvar (lovely) o nu har Julie love kommit för att joina mig så vi slipper sitta ensamna på varsitt håll ♥ myspys. vi ska ut o röka nu, sen kolla en film.. imorgon ska ja göra en make over på Nanna - she's going redhead ;) love it!


Julie love n myself 2007 ♥

haha Julies kommentar; vickey för helvete nu får vi ta nya bilder den där får inte va med längre! hahaha den e ju fan från 2007? gäddgäddgääääädd!





peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0