miss.loca

yep. that's me!

jag e så himla lycklig att ja ÄNTLIGEN ska få komma utomlands! som jag längtat o längtat o längtat ♥ det mysigaste av allt är att ja ska få åka iväg med hela familjen, det har inte hänt på typ 15 år? mapa, gaby, marcus, jag o barnen kickar till Alicante, Spanien den 29e maj - WUHO! pappas vän har ett hus där nere som vi fått låna i hela 10 dagar, lyyyxhus. omg poolen är stor som den på valhallabadet, villan är gigantisk med massor av sovrum o stort utrymme samt gigantisk altan o grillplats + utsikt över havet! haha jag kommer dö. jag har redan paxxat solstolen närmast poolen o rummet med dörr ut mot altanen! lovely lovely lovely!!!


Spanien, Mallorca 2006



peace.

Kommentarer
Postat av: Ilda - Mamma till Amilia

Jag är avis!!

2011-03-28 @ 21:39:00
URL: http://mislimoje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0