me.myself.and.my.piano

just nu är det inte mycke som känns rätt, allt känns upp o ner o känslorna yr omkring så ja vet varken ut eller in. en sak glädjer mig nåt helt otroligt just nu iaf, det e att mamma ska köpa ett nytt piano o jag ska börja ta lektioner igen för att lära mig spela ordentligt! jag e så himla lycklig för det, även om vissa andra saker är heavy on my heart just nu o jag inte verkar lika entusiastisk som jag faktiskt är! i sånna här stunder är pianomusik allt för mig o just nu känns det som en viktig del i mitt liv att kunna spela..

dock måste man försöka se allt från den positiva sidan mitt i alltihopa, även om det kanske inte är så lätt alla gånger då det känns som om jag förlorat en vän som jag kommit otroligt nära men aldrig kommer kunna prata med på samma sätt igen. så jävla tråkigt! :(



it's just the beginning it's not the end - but things will never be the same again.

jay sean - tonight ♥ mitt andra mission att lära mig!
pianolåt från soundtracket av Twilight - mitt först mission ♥♥♥




peace.

Kommentarer
Postat av: Ilda - Mamma till Amilia

<3<3 Vi Älskar Dig Wifey <3 <3 Oss har du där no matter what!



Kärlek till dig från Ilda och A Junior haha! <3 <3

2011-03-29 @ 20:36:53
URL: http://mislimoje.blogg.se/
Postat av: vickey

Tackkk älskling <3 åh ni e mina små diamanter <3<3<3

2011-03-31 @ 01:29:33
URL: http://vickeyslovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0