like a fool, i trusted u.

kära vänner & fiender & ni andra som läser min blogg, jag har gått o blivit galen :D haha. som ni kanske förstått är jag ej längre kolsvart i håret utan försöker bleka ner det.. meeen det går sådär va! haha mitt hår är knasigt nog fortfarande i god kondition, men trots alla gånger jag blekt håret nu så händer inte så mycket - pga alla röda pigment som ja tryckte in efter första blekningen då ja fick för mig att de skulle va rödblått, alltså lite lila/mahogny typ.

anyways, tänkte visa lite bilder för er då folk ringt o tjatat om att få se mitt spektakel i bloggen hehe så here ya go my loved ones :)


här har ni en bild på mitt hår så ni förstår vilken röd jag försöker ta mig ifrån :)

Josy n me @ salongen. efter hemsk avfärgning med 12% blekning haha i med askton fort som fan för att få bort allt det fruktansvärda i topparna genast!

dagen efter, lunch med Puffy & J. (shit va ja liknar en hamster? haha)

kort från idag, innan ja bestämde mig för att bleka det ytterliggare i hätta!

det va fan inte det lättaste o göra själv! tack för hjälpen mami ♥

kletigt!!!

hahahaaaa va bara tvungen att lägga upp denna! fyfan va ful jag äääääär :D

färdigslingat för denna gången, much more to come :)

ja, såhär ser jag ut just nu! det sjuka är ju att ja vill bli blond nu?
hmm misstänker hårterapi alternativt rehab som gäller framöver hahaha :D




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0