jag.föll.för.dig.så.o.du.märkte.det.väl

för du märkte min själ, bär mitt ärr från din kniv
jag blev besatt, mina tankar blev låsta
allt för att få dig, allt för att nå dig
dagen blev natt  
det va blev kallt börja blåsa
men när jag såg dig blev ja varm och jag flåsa..

du är min största skatt, men jag tjänar ingenting på att inte ha dig kvar i mitt liv
så jag värmer mig själv genom tankar när vi myser 
men så fort dom försvinner e jag själv o jag fryser..


just nu finner jag inga ord. bara tårar o någon form av lättnad? Sami & Ali har gjort så otroligt många underbara låtar som rör mitt hjärta nåt otroligt, men när ja ska förklara blir ja speechless. kan inte sätta fingret på vad det är. musik är min terapi, musik får mig att bearbeta känslor samt att hantera dom. jag är lycklig att det finns människor som kan göra sådan musik som tilltalar mig!

en sak är saker - låten är ett mästerverk! ♥




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0