i've.got.sunshine

min fråga är bara, varfan tog solen vägen? när ja vakna imorse va det strålande sol o blå himmel.. nu är det grått o trist o ser ut att börja regna vilken sekund som helst? det gillar vi INTE!

idag ska ja på delprov/gesäll möte på frisörskolan. ska bli så himla skoj att se vilka som dyker upp på mötet som man kan få krama om :D ja vet att Elina kommer haha yayy ♥ ska bli skoj att se lärarna igen också, saknar Karin o hennes fnissiga stunder hehe underbara människa!

Jelén & myself ♥
myself, Elina, Jelén & Amanda ♥

Erika mitt lilla busfrö ♥

nu sitter jag här o äter lite lunch i form av teriyaki spett med lite jordnötssås!!!!!!!! o makaroner med chilisås!!!!!! så ni som känner mig förstår min totala lycka :D haha kanske inte låter som en yummie mix, men i promise ya'll - det är sjukt tasty :D i vilket fall som helst så bloggar & käkar jag i väntan på att mitt hår ska lufttorka då jag helst inte vill föna det eftersom det mår crap!




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0