it's.just.emotions

gud va det va längesedan jag va såhär förvirrad. ena sekunden känns det okey o liksom jag accepterar situationen, nästa blir ja galen o funderar på hur ja över huvudtaget ska kunna komma över detta. nästa sekund känns allt hopplöst o stunden därefter känner jag mig lugn igen? totalförvirring kallar vi detta haha svar ja!
men å andra sidan vem sa att de är lätt att förlora någon man bryr sig om?


just nu önskar jag mer än allt i världen att jag hade en alldeles egen ikran att flyga omkring på! gud va jag hade känt mig fri o lycklig!

jag o Nanna har haft mys i min säng hela dagen, har mått så illa så jag tror jag dör. det börjar kännas bättre nu men allt känns bara lite sådär extra jobbigt idag så jag klagar tills allt känns okey :)


vill tillbaka till den här tiden, den här helgen ♥ alla mådde så bra då o de fanns ingen tanke på annat än stunden som var just då. jag älskar att känna så, leva för det man har framför sig o inte tänka så mycket på annat..




peace.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0