i.put.it.in.a.song.to.let.u.know

asså den här låten är så himla fiiiiin! helt sjukt, ger mig rysningar ända in i ryggmärgen o ner i tårna osen rakt upp i huvvet så håret nästan ställer sig uppåt alternativt ut åt sidorna haha ligga platt vill det inte göra iaf. tami chynn är så himla duktig o denna texten är helt knas. helt jävla knas verkligen. hur kan man pricka så himla rätt liksom? låten har funnits i mitt hjärta länge länge länge, men aldrig känt så starkt för den som jag gör nu...

i think i like u, and if u got some time to spare i was
thinking we could fall in love
i want to let u in, are u willin to catch my fall if i
happen to just fall for u?

jag vill ha sommar o BBQ @ Stef's backyard! LOVELY ♥




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0