ijustwannaholdu

gårdagens tokigheter på salongen slutade i buskatastrof! hahah det tog sjukt mycke längre tid än vad vi trodde, längsta dagen på salongen någonsin! över 12 timmar för att jag o underbara Josy skulle få klart våra förvandlingar haha rekord eller?
resultatet för Josy blev kanon, en toning på extensionen misstänker vi dock skulle jämna ut färgen lite mer som hon får göra nu i efterhand samt att jag ska slinga mig en gång för att få mer liv i håret - annars så hann vi klart med det som vi hade planerat :D (bilder kommer upp snarast)

idag har jag, baby Stef & J vandrat omkring i stan o shoppat litegranna osåååå :) hängt på Shelta o käkat lunch = lovely friday :) kvällen blir inte sämre den, ikväll är det Henriksberg & Riddim Rockerz som gäller, MAKE SURE YA'LL BE THERE!!! :)


kärlek ♥



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0