i can transform ya !

åh, det är så himla kul med hår o all förvandling! haha är helt i sjunde himlen när ja får hålla på med detta o när jag får använda min kreativa del o bara få göra nån snygg :D här är några bilder på Josy från vår dag på salongen hehe, färgade ju henne samt satte extensions :)


Josys frisyr efter jag klippte henne förra året! typ mohawk, fast lägger hon ner håret har jag klippt det efter en page så undercuten inte syns så hon skulle kunna variera sig :) nu när jag satte extensions så var undercuten kanske 3-4cm - INTE det roligaste jag gjort hahaha men vad gör man inte för sin lilla ängel ♥

lite dåligt ljus men gillade J's kommentar; där sitter hon o har de gött me cola! haha

ahhh massa långt hååååår :D love it! vi glömde såklart ta en före & efter bild. men Josy har det, så när jag fått tag på dessa kort lägger ja upp dom så ni får se om ni vill osååååå :D

imorgon blir det fix med Nea på salongen :D love it! också en stor förvandling som ska ske! från mörkbrun-röd som hon färgade själv (!!!!!!!! aldrig mer !!!!!) haha så ska vi ljusa upp det några steg sedan lägga på en brutalt röd & intensiv ton! därför måste jag nu gå o nana för imorgon blir det upp tidigt till grossisten o inskaffa det nödvändiga inför dagen!


bibbiboo & myself - sommar 2009!



peace.

Kommentarer
Postat av: Nikolina

hej! eh, jag undrar om du jobbar i Göteborg och vart i så fall, du verkar vara bra på extensions och allt. Och om du jobbar i Göteborg, vad skulle det kosta ungefär? :)

2011-12-04 @ 20:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0