hit.me.baby.one.more.time

kom o tänka på att jag inte uppdaterat bloggen om helgen som jag lovade en viss person igår haha. men ni vet att hjärnan inte alltid är med så here the updates comes;

i torsdags blev det bio efter jobbet med Julie & Stef! därefter åkte vi till Marcus så jag fick klippt till honom & Daniel.. efter det blev de en liten sväng ner till Lassassino o en liten öl :) massa mys!
i fredags blev de först lite vin hos mig, sedan ett par öl på Pustervik med Nanna & Stef, därefter begav vi oss till Lust! det blev galet med dans, stod tamejfan inte still från det att jag kom in till det att ja gick! haha love it!
i lördags blev de massa mys med mat, godis & melodifestivalen med Nanna, J & Stef hemma hos mig. när det började närma sig nattetid blev vi lite sugna på en öl eller 2, så vi vandrade ner mot Lassassino o efter chillilei med pojkarna blev det en sväng till Stars n Bars där Louise spela massa kalasbra musik så vi absolut inte kunde stå still för 5 öre :D

sen då att jag jobbat mellan varven osv känner jag är mindre viktigt att prata om haha.


jag saknar mina babygirls ♥♥♥



peace.

Kommentarer
Postat av: Leila

Och jag saknar dej min vackra<3 Jag ringer dej i veckan så styr vi upp något bra! Love you! PUSS

2011-03-14 @ 21:05:37
Postat av: vickey

Jaaaaaaaaa :D <3 längtar massor! Puss puss!

2011-03-15 @ 22:00:57
URL: http://vickeyslovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0