here we go again !

gårdagen var kanonkul, men blev kanske liiite mycke dricka - så jag har nu bestämt mig för att "sluta dricka" igen men utan bestämd slut tid. haha det här funkar liksom inte? va så sjukt gött att vakna upp o må bra trots man varit ute o haft kul? fan vara helt skakig o törsta ihjäl o må illa på morgonen, det e ju fan inte kul?
näe, skärpning nu :)

nu ska ja ner till butiken o jobba, har för övrigt grönt metallic nagellack som ja låna av Stef igår. gillar det som fan :D + att det är sol ute & jag börjar känna mig lite mer bekväm i att ha ljusbrunt hår.. hmm denna dagen kanske inte blir så dum ändå!

myself n babygirl ♥ sommar 2009




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0