heavy.heart

vilken helg! i fredags blev det full fart, det började med fix på salongen.. ja skulle göra nåt tokigt med Julie så det blev uppljusning utav hennes mörka röda hår till en ljus kopparton med slingor - she looks lovely ;) därefter blev de hook me Stef & Nanna o vi gjorde oss iordning för att göra entré på Linnégatan 2's vårinvigning! nåra öl o drinkar senare begav vi oss mot Vasastan som sög totalt - vafan har hänt me det stället? vi blev iaf kanonbesvikna o begav oss istället mot El Corazon för o hålla Stina sällskap i baren :D efter 1 miljon drinkar blev de kalasfylleslag o vi hoppa in i taxin mot RioRio. väl framme körde vi fullt ut på dansgolvet o drack lite mer öl samt shottar - ja, så det kan gå när vi är i farten! hahahaa. väl hemma 7 på morgonen kändes det ju ändå ganska bra, ehm... haha!

gårdagen spenderades mestadels hos J med pizza o massa mys framför teven, haha skrattade nåt helt otroligt åt Stef. varför minns jag inte riktigt men vi va bakfulla o mongolida helt enkelt :) efter 100 år som bakfulla gjorde vi oss iordning igen för att ta en liten sväng till Kontiki, men den lilla svängen blev större än tänkt haha! Julie kom o mötte upp oss o det blev shotts o öl o dans :D lovely!

idag har jag jobbat & ätit middag med familjen, därefter varit hos Pernilla på chillilei osv - MYS! nu e ja hemma o ligger i sängen o njuter av ensamheten. längesen jag uppskattade att bara sitta själv o lyssna på musik o njuta..

Malin, jag & Diana på Folksam jobb 2008 - saknar ♥



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0