disturbia

jag är i total fucking disturbia just nu! helt sinnes vilka humörsvängningar man kan ha?? misstänker jag e sjuuuukligt röksugen, men icke!!! sjukt sugen på att gå ut o dansa e jag också, men sängen är rätt lockande idag.. o med tanke på att ja ska upp typ 6 imon så blir det inte många knop ikväll!
jag väljer att istället stanna hemma i min ensamhet o tycka synd om mig själv - vilket jag är rätt bra på att göra.. ska väl tänka på sådär 7000 onödiga saker som ja ändå egentligen itne bryr mig om, fundera över saker när jag ändå vet att ja inte kommer komma fram till nåt vettigt, lyssna på depp musik, dricka isvatten, städa... kul kväll? absolut.

fan, skulle stannat kvar på parken med grabarna från LA o supit mig kalaspackad osen gått o dansat som aldrig förr på Simba! då hade min lycka varit total!


jag vill att de ska bli sommar NU, så ja kan ha på mig mina fina älsklingar ♥




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0