save.the.last.day

shit. det är ikväll kvar? inatt åker vi härifrån vid 4 med bilen som har siktet inställt på Alicante där planet lyfter 07.20! det känns jättekonstigt? hahaha när man levt såhär i ett hus liksom med familjen o grillat i princip varje kväll o haft de mys så blir det lite hemma-känsla. dock saknar ja vardagen, nåt helt fruktansvärt! jättekul att åka iväg o kunna slappna av ett tag, men herregud det kliar i fingrarna på mig! ja saknar mina vänner, min sax, min säng & att ha valmöjligheten att göra precis det jag vill - det går inte riktigt här.
ikväll blir det grill för hela slanten, ska bli så jävla gött. mamma förbereder helt sjukt goa grejjer i köket o nu ska ja ta mig ett glas sangria & en cigg, sedan duka :) 

igår så hade ja o min bror lite quality time på kvällskvisten. vi drog ner till tavernan för att dricka lite öl o snacka lite allmänt om allt o inget :) sen när vi kom upp till huset igen så tog vi en liten drink på det (jag har agerat bartender här en del om man säger så, haha mina drinkar uppskattas :P) o spelade lite kort.

imorse när ja vaknade va de regn. fyfan! så jävla depp hahah dock gjorde det egentligen inte så mycke, då pappa upptäckte att min rygg börjar flå! JAG E VANSINNIG! ja har inte ens kommit härifrån o ja börjar redan tappa färg :( fanskap! men men, vi tog bilen till Denia i regnet o hade lite mys! förutom mysfrukost blev det lite shopping a la mer ringar o armband :D jag e så lycklig så ja tror ja dör!


bilden som ja tog typ 2a dan? hahha ja e massa mer brun nu :D hejaheja!

imon e vi alltså hemma i Sverige igen, så bilder kommer att komma upp inom kort! första prio imon är dock att träffa mina vänner :D kramas o dricka lite vin kanske? YAY! ♥





peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0