ljuvligt.

här sitter jag o njuter. nu undrar ni säkert vafan ja sitter här o njuter för? :)
let me tell u fellas! :)

efter jobbet kom ja hem oså hade min bror o padre ordnat grillmys! så när ja o mami anlände så stod grillen i full gång o ölen va kall o hälsade oss välkomna - ljuvligt?
jag har nyss ätit en bit fransk nougat o färgat utväxten - ljuvligt?
jag lyssnar på Bruno Mars live med mysiga bakgrundsnynnare - ljuvligt?
jag dagdrömmer lite halvt om massa mysiga saker som ja inte tänker dela med mig av hahaha men vill åtminstone ni ska förstå att det är ljuvliga tankar o fantasier - och en dag blir dom verklighet :D

LJUVLIGT ♥


finaste Nea n myself ♥ ljuvligt :)



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0