it.was.the.worst.she've.heard!

efter jobbet åkte ja o mötte upp min wifey & vapendragare Ilda o hennes lilla stjärna Amilia. och hon kläcker ur sig som såhär; åhhh bibbi ja vill bli blond igen! ...... tystnad uppstår! NEJ ILDA hahaha förfaaan! ditt hår kommer ramla av o bli fjunigt som mitt + att det kommer ta tid! detta vet hon visserligen om då hon varit blond innan, men asså att bli blond - igen - efter att man är kolsvart i håret är ingen lek. det tar tid, man ser förjävlig ut ett tag, fast när man väl når ett nice resultat så e de ju inte helt fel o va ljus faktiskt! så som jag kämpat för att få mitt hår i det läget det är nu är ett skämt, o att ja ens har hår kvar på huvvet e ju egentligen ett mirakel? haha.


underbara Josy n myself me våra nyklippta små sidecuts aka hamstrar :P

söta Caroline n myself, drunkenmonkeys på midsommar haha.

sjukt ändå när ja ser bilderna, o inser att ja faktiskt varit så mörk? helt kolsvart? jag älskade ju det, men börjar gilla det här ljusa mer o mer.. så Ilda, maybe we can give it a try. men du vet vad som väntar haha. trassligt hår, 7000 produkter n a lot of sacrificing! :)




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0