independent.woman.

här sitter jag ensam vaken i huset denna tisdag morgon o plattar håret samtidigt som jag bloggar :D solen e framme o värmer litegrann o det är alldeles tyst. varenda liten kackelhöna som däckat här ligger fortfarande o sover så ja njuter lite av att lyssna på mysmusik o chilla lite innan jobbet :)

igår efter ja stängt butiken blev det poolhäng hos Nanna, Stef o Ilda kom o mötte upp mig i butiken o sedan käka vi mat o traskade hit. massa mys! sedan blev Nea iputtad av Ilda hahaha de va hon mindre road av! jag O Nanna fick även ett galet ryck från o ligga raklång i soffan till att helt plötsligt sätta full fart mot Coop för o köpa cola? hahaha asså detta gänget e ju inte normalt! så ja, Nanna & Nea fick oss en mysig kvällspromenad också :) yay!


Nanna n me @ Nivå sommarn 2009

Stef n myself i Karlstad, sommarn 2008

myself & Ilda på buspartey 2011

HAHA hittade denna i arkivet! mariiioooo, jag skrattar ihjäl mig! midsommar 2009




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0