ikväll.va.mys,imon.då.jeflar

denna söndagskväll har varit riktigt mysig :) först grill hos Nanna + familj som bjöd på mumsig BBQ, därefter åkte ja Stef & Nanna på äventyr till Masthuggskyrkan, sedan färd mot mig för att kolla film - Shutter Island. usch, sjuka film, ja kan inte somna? haha e övertrött men de går inte, snacka om mindfucking i den jävla filmen.. värsta ja varit med om!!!



men imon ska ja ÄNTLIGEN få träffa mina små gäddor som jag inte än fått träffa sedan ja kom hem på grund av olika omständigheter :/ oavsett så ska ja krama ihjäl er allihopa :D MYS! hoppas bara solen e framme så min rygg kan bli lite mer brun ;)



Stacious, överfet! ♥




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0