:(

jag önskar verkligen ja hade min fina Julie hemma nu, så ja kunde ringa henne o få en nattpromenadsvän & massa goa kramar, visdomsord & kärlek. helt plötsligt slog det mig att hon tamejfan åkt iväg :( fyfan! hur ska ja klara mig utan min lillasyster? som ja sa till henne, det kommer ta ett litet tag innan ja fattar att du faktiskt åkt. shit, ja e helt knäckt :/

ja e iaf lycklig för hennes skull, hon behöver det här - komma iväg härifrån, leva livet! min fina angel in disguise :) glöm ALDRIG att ja älskar dig o även om du befinner dig på Londons busiga gator så är du i min bakficka hela tiden & ja e bara ett samtal away ♥

ildas bday 2011

busäventyr i kungsparken 2011
båstad 2009

parteey 2009

andra långdagen 2011
parteytime 2007

busäventyr i Jönköping 2008

våran tune darling ♥

JAG ÄLSKAR DIG!




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0