el.bateau.del.hiphop.ännah

helgens partey har varit kalaskul, som vanligt :) i fredags efter jobbet kicka ja hem till Stef där hon & Nati hade lagat mat till oss ♥ sedan blev de mys på altanen i solen & lite öl, därefter färd hem till mig + hook me Nanna. därefter begav vi oss mot pustervik o körde dyllt ut me Joey Fever haha det enda som egentligen inte gick enligt planen var min vurpa nerför kanten när han körde igång med Sweetness o ja skulle inta position på dansgolvet. mitt blåmärke säger sitt haha :D men skoj va de iaf! sedan blev de afterpartey hos Stef :) ljuvligt.

Puffy love n me @ 2a långdagen!
babygirl Ilda n myself - chillilei i slottskogen

igår låg vi bakfulla hela dan o bara slappa o käka mer mat än någonsin - iaf jag! haha shit sån tjockis ja va :D lovely! efter många timmar, filmer & kackel fick ja ett samtal från kära Nellie som hetsade oss till att bli på partey humör igen! haha så vi kastade oss på bussen, ofixade så det skrek om det haha mötte upp M o drog till min future-app-to-be o festade till det med barnen som befann sig där :D massa mys! sedan blev det färd till Styrbord där det va fest som aldrig förr! sjukt grymma låtar så stod inte still en sekund, hiphop all night - lovely :D återigen ett stycke efterfest hos Stef - kalasknas :D


Nellie, Yoss n myself @ Bliss 2010




peace.

Kommentarer
Postat av: oroshjärta

Fantastiska slottskogen åhhh miss Gbg!

2011-06-28 @ 13:23:50
URL: http://hornsgatanminauorta.blogspot.com
Postat av: vickey

eller hur :D bästaste!

2011-06-28 @ 23:16:20
URL: http://vickeyslovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0