diggin.it.gyal?

fick en förfrågan om inte ja kunde lägga upp ett inlägg gällande mina ögonbryn då dom enligt Malin är "så otroligt jävla skitsnygga" haha :) sötface! det hon i det stora hela ville va att ja skulle lägga upp före & efter bild + få veta hur ja formade dom, o det är egentligen inte så svårt..,

jag börjar ofta med att färga fransarna först (dock bara vid behov), ja brukar blanda ljusbrun & mörkbrun o låta det sitta på i ca 3min, sedan använder ja mig utav FACE eyebrown shadow (kanel) samt en vinklad borste som är gjord för bryn. det jag egentligen gör är bara att ja lägger en linje i den form som önskas o fyller sedan på med mer skugga efter önskemål :)


har har ni mina ögonbryn i vilande tillstånd haha, har inte gjort något alls med dom.

under construction :P

här är brynen fixade! :) linjen är inte svår alls att lägga, viktigt att tänka på dock är att vara stadig på handen o väldigt försiktig, då dessa pigmenten sätter sig som sten på huden - så målar du fel kan det bli jobbigt :P





peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0