colors.

ALLA e på colors ikväll, verkligen ALLA! förutom jag.. herremingud. än så länge har inte abstinensen startat men misstänker att den kommer snart o då kommer jag dö! Black Milk spelar ikväll också, apa! men men, jobb imorgon + att direkt efter ja e klar på salongen blir det färd mot padres event som han ordnar med ett av sina företag, Stef n myself har fått äran att vara skitsnygga värdinnor haha.. så för att överleva utan att dö av trötthet bestämde ja mig faktiskt för att stanna hemma ikväll. yes ni hörde rätt, haha första gången någonsin under colors tid här på jorden som ja faktiskt sitter hemma!

men ja har inte tråkigt för det! äntligen tog ja tag i att fixa naglarna som såg ut som katastroooof, fixa med diverse pappersfanskap, lyssna på nice musik samt blogga :D yay! borde egentligen gå in o tvätta håret för det kommer ja nog inte orka stå med imon bitti, måste ju liksom va on top redan på morgonkvisten eftersom ja inte hinner hem för att stå med håret i 2 timmar då det är bråttom iväg som sagt haha men funderar på att sätta på teven istället o kolla nån slapp serie? äh, chilla som fan ska ja göra iaf :)

mina fina tjejor ♥




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0