color.mi.world.

JAG ÄLSKAR ATT FIXA MED HÅR! period. färgade utväxten ikväll o tänkte visa för o efter bilder :) ni får ursäkta att ja ser ut som en anka men ja e så jävla trött haha. visar även nedan lite olika kalas bra produkter jag alltid lägger i håret innan ja fönar det :) enjoy!


före

efteråt

(jaaa ja ska måla om naglarna hahaha fyfan va dom ser ut!)


det första ja lägger i efter att ja torkat håret med handduk samt borstat ut det med min tangle teezer är att ja blandar en del CLUE sheen creme och två delar CLUE smoothie. tillsammans är dom grymma o ger värmeskydd, glans, eliminerar frizzighet, mjukar upp håret o gör att det doftar massa gott :)


därefter lägger ja i ett par (eller ganska många) droppar olja som ja drar ut i längderna för att mjuka upp stråna o släta ut dom när ja fönar så dom inte står åt höger o vänster.. några av mina favoriter är Kitoko, Orofluido & Macadamia olja. otroligt ljuvliga allihopa!


den blå flaskan till vänster är från L'anza o är ett silk serum. den använder jag mig utav ibland ifall ja känner att ja använt för lite balsam i duschen - låter det konstigt? alla har olika hårtyper o just nu är min skörare än skörast så är inte stråna tillräckligt återfuktade osv så går de av :/ den till höger är en control creme från Sexy Hair o är ett liknande komplement men mer krämig än serumet. det brukar ja variera med att lägga i vått eller torrt hår - beroende på hur kvalitén känns :)

därefter är det bara att föna & styla efter önskemål! tänkte lägga upp ett inlägg imorgon med lite tips på nice styling - både för kort & långhåriga :)


lillasyster cutie n myself @ midsommar ♥



peace.

Kommentarer
Postat av: Malin

Grymma tips! Var kan man köpa dessa produkterna nånstans? Jag vill ha olja och värmeskydd.. Vet du nåt bra shampo o inpackning som man kan ha?? Tack för tipsen =)

Malin från Linköping

2011-06-29 @ 21:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0