beautiful.sunday.

idag vaknade jag glad i själen. vet inte varför, men de kändes gött :) gick ut o satte mig vid Nannas pool på berget o njöt av solskenet en stund innan ja började bli lagom bakfull haha. så denna dagen har i princip ägt rum runt poolen där vi har legat som små sköldpaddor allihopa o stekt :D ja e bränd, ovanligt? näeej.

igår blev det spontan kalas på Stars n Bars, Medina uppträdde o det va ett jävla liv haha o naturligtvis så mitt i all kaos blir jag av med mobilen :/ JAG E SÅ TRÖTT PÅ DETTA NU! hhaha fine, ta mobiljäveln men alla bilder o mitt sim kort me alla kontakter :( fanskap!


anywho, i'm signing out for the day - tackar dock för denna underbara helg o alla underbara människor som varit omkring mig :) I'm blessed to have so much beautiful friends!

ps. du är vacker.





peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0