BBQ

ursäkta för lame ass update, men det har varit fucking full rulle sedan ja kom hem :D det började i torsdags då vi landade omkring 10.30. ja satte fräs hemåt för att duscha av mig flygplans damm osv sedan hooka ja me Stef, Julie, M & Nanna :) vi promenerade från linné till stan o ner till operan där vi käka lite mat o dansa :D sedan kicka vi hem till mig för lite fix innan vi skulle ut o dricka lite ööööl :) det blev ett par stycken på Cicero, sedan begav vi oss till PC. varför vet ja egentligen inte då ja HATAR det stället o har inte varit där på 100 år för äldsta människan där inne e typ 18. anywayyys,
efter det begav vi oss till Styrbord-Babord aka dödsbåten haha efter några öl & shots blev det partey & mer dans på M2 backyard :D lovely!

i fredags blev de salongsfix o hook me bästaste Tilda :D massa mys! sena kvällen spenderades i Saras soffa me kebabrulle & film, helt död? haha gött faktiskt o ta de chill innan 2a långdagen tänkte vi ;)

så igår då, då va de ju dags för andra långdagen - som vi alla väntat så otroligt mycke på :D Sara & Kajsa hade styrt upp en sockervadds-mojäng så vi stod o dela ut rosa sockervadd till barn & fulla vuxna o annat slappt folk som gick omkring o såg förvånande på oss! hahaha de va otroligt roligt :D de dracks även smarriga öl/cider, god mat käkade vi o lyssnade på grym musik! Parham & Vic uppträdde vid Shelta precis bredvid där vi stod me sin nya singel, Erica körde också på micken lite senare :D samt Marco & Mattias & Hievi på spelarna så musiken var fet, of course! PERFECT HARMONY :D♥ haha meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!
efterfesten som skulle hållit till på Röda Sten senare på kvällen fick polisen för sig (av okänd anledning?) att ställa in! alla vi vart så jävla besvikna! fyfan, o vi som hade sett fram emot denna kvällen i typ 100 år? :/ så vi gick hem till mig en sväng för att fräscha till oss, sedan gick ja o Nanna ner o klunka lite öl på Cicero.. tillslut hamnade vi hos herr gäddsprätt där ja klev in o agerade dj såklart :D men mitt i allt så kommer M o sätter på världens bästa perfect harmony :D ja blev så himla lycklig i hjärtat! tjooooff! :)

idag har jag jobbat, funny info? kanske inte, men nu e ja iaf hos Nanna o vi ska äta middag strax! mysfamiljen har bjudit hem mig på BBQ, ska bli så jävla gott! har fan itne ätit något än idag kom ja precis på, så ska äta mig rund o go hahahaha.




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0