growing.

sitter här o lyssnar på ne-yo & känner mig lite sentimental. lite depp. lite konstig. lite glad. lite oförstådd. väldigt förvirrad.

jag är inte konflikrädd - snarare tvärtom. men en sak har jag lärt mig med tiden o det är att kämpa för det som betyder något! det som krävs då är att kunna kommunicera, det är fortfarande inte min starka sida då ja HATAR att lägga korten på bordet men vad ska man göra? ibland har vi inget annat val än att växa upp.
en sak som är så jävla tråkig, det är när man blickar tillbaka på förr i tiden. ALLA har vi betett oss illa mot nån vi älskar. alla har vi någon gång sårat & någon gång blivit sårade, men bara för att man en gång betett sig illa betyder det inte att det förblir så föralltid. time changes n so does people. att döma folk efter vad man hör från andra, det man vet sedan innan & det man tror sig veta tycker jag är fel. alla förtjänar en andra chans.
ibland önskar jag att du bara kunde förstå mina tankar o känslor genom att bara titta mig i ögonen. ja vet att du ser igenom mig, för du känner mig såpass väl - det är också en sak som skrämmer mig..


live love life



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0