wierd?

inatt när ja & Stef skulle nana så tog ja i vanlig ordning på min en tisha att sova i, oså lägger vi oss ner i min mysiga dubbelsäng när ja plötsligt känner en sjukt stark doft av man? hahaha ja ba Stef vafan har du varit ikväll egentligen? helvete va de luktar dude här inne?!?! börja sniffa på täcke o kudde o allt som fanns omkring men ingenting hade denna doft. varken ja eller Stef fattade nånting, sen helt plötsligt känner jag att lukten kommer från min tisha?? HAHA ja ba Stef för fan, det är min t-shirt som luktar! känn! haha omg som vi skratta, men den stora frågan kvarstår - VARFÖR luktar min tisha man???

hahaha sometimes funny things just happen that u can't explain.


Båstad 2009.



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0