too.late.to.apologize?

shit fan. nästan 2 veckor sedan ja uppdaterade nu, i'm so sorry! det gör mig glad att se att statistiken inte hamnat på noll haha, jättekul o se att ni är inne o spanar efter uppdateringar trots att det aldrig kommer.. men nu äntligen :)

anledningen till att ja uppdaterat som en apa är pga ett hastigt beslut att åka ner till Båstad förra torsdagen efter jobbet. det var inget planerat alls egentligen, utan blev så spontant att ja knappt hade med kläder ens. min tanke var då att stanna till lör-sön förra veckan men som ni förstår blev icke fallet så! det blev helt enkelt så att festandet där borta fick mig att stanna kvar lite till trots att ja saknat mina vänner ♥ oavsett har det som sagt blivit mycke partey den senaste veckan där vi har rockat Pepe's kväll efter kväll haha så nu e ja för tillfället på rehab i min soffa hemma i Göteborg haha :P








(mer foton från veckan som gått kommer upp så småningom..)





peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0