speachless.

världens bästa killar, Ali & Sami, TACK för eran ljuvliga musik. ♥

denna låten tar fram så otroligt mycke blandade känslor inom mig. texten är helt magnifik. alla minnen, alla tankar, alla stunder, allt som hände.. shit.

men nu viskar du igen, när ja väl blivit frisk
ifrån giftet du gav mig i form av en kyss
men du spelar på min svaghet, o jag spelar med för o va med
jag velar för ja vet att du drar mig ner, men logiken den avled
o med det tar ja avsked, från förnuftet sant som en klarhet
i min dröm tar vi en dans under månsken
mitt hjärta e stängt men du kommer in som en låssmed
farligt begär, försöker stå emot för ja har lovat mig själv - för mig e du metod
jag dyrkar din aura & skugga så tom
jag yrkar på livstid om du var min dom.



2008




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0