miracle.

efter 10.000 år hoppas jag åtminstone att det blir LITE ordning på min mobil. som sagt blev den stulen strax efter midsommar så för er som ej fått tag i mig o inte vetat om att den varit borta så vet ni nu detta haha. va iaf inne på Telenor idag så hoppas allt löst sig. säljaren lyckades övertala mig att uppgradera min kära vita iPhone 3GS till en vit iPhone 4. vi får väl se om den funkar bättre :P hehe.

kom ganska nyss hem från wifey Ilda där ja hängt o käkat lite med mat min ex-fru Stef haha. massa mys o hålla om Amilia igen, va alldeles för längesedan. som hon växer varje dag, den vackra dockan :)

försöker nu skypa med min babe Julie men uppenbarligen går det åt helvete hahaha? vad händer egentligen, blir vansinnig på internet som heeeela tiden ska lägga ner? KAOS.






peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0