lazy.ass.sunday..ehm,i.mean.thursday.

idag har verkligen varit en sån sjukt slapp dag! typ söndag fast ändå inte? haha jisses i min låda. vaknade hos Stefanie bredvid Nea, död som en anka vid 9 tiden o somnade om. väcktes därefter vid 12 tiden av att alla brudarna kommer o lägger sig på rad i sängen o gosar med mig ♥ myyys.



så efter denna mysiga, slappa, sega dag med tjejorna + film så sitter ja nu i min soffa med Nati o kollar enkla & meningslösa serier hahaha. to hangover to function så att säga.. men imorgon blir de träff med tjejorna & barnen :) ska bli så himla mys! hoppas de slutat regna tills dess bara. så JÄVLA tråkigt att solen inte kan vara framme när ja är ledig? åh. blir vansinnig.


jag & Nati kör dyllt ut på Colors ;)




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0