i've.got.sunshine.

godmorgon kära vänner! yes, ja säger morgon för ja vaknade för 2 timmar sen o äter nu frukost i sängen i form av yoghurt med färska blåbär i. för jävla gött! den här dagen skulle spenderas med Ilda o Amilia, men dom satte fart mot Lerums badet då vädret SUGER idag - igen. så ja sitter här i sängen o planerade att inte göra ett skit idag faktiskt :) ja följer med andra ord dagordning ja haft de senaste 3 dagarna haha för jävla skönt!

efter mitt samtal med wifey J igår så känns de på nåt sätt som en klump i magen av oro har försvunnit. det är inget ja klagar över, utan bara vill konstatera som nåt positivt. ofta då ja får ångest, känner oro eller över huvudtaget börjar bry mig om alla runtomkring mig o deras liv mer än mitt eget, är då jag själv är i en fas då jag personligen behöver göra något för att utvecklas. då tar ja fram mitt vapen för att skydda mig själv, för att inte dra mig härifrån då "ja måste hjälpa alla andra" före mig själv. försvarsmekanism.
jag blir så trött på att ja ska begränsa för mig själv? alla har olika syn på livet och vill olika långt. ja siktar mot stjärnorna, inte åt månen eller pluto. så oavsett vad alla andra vill o gör, så vet ja mycke väl om att ja måste följa min egen väg - men det svåraste för mig är att lämna allt jag har här hemma - min familj, mitt jobb, mina vänner.. min trygghet.

här är iaf en låt som gör morgonen lite enklare att hantera många gånger :) mys.

wifey Ilda & myself @ her bday 2010 ♥





peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0