ink.ink..more.ink.

jag har fått en del frågor gällande vad jag har för tatueringar sedan innan efter mitt inlägg häromdan så ja tänkte dela med mig om vad jag har för några och varför jag har dom :)

tatuering nr 1 är en skorpion intatuerad på höftbenet, den gjorde jag för 6 år sedan o valde en skorpion för ja tycker det är en fascinerande varelse samt att det är mitt stjärntecken! den gjorde ont nåt så in i helvete, men lätt värt de!
tatuering nr 2 är en text rad nedanför nacken. det står live love life & är lite av mitt motto här i livet. man har ett liv o det gäller att ta vara på alla dagar, vänner & stunder man har :)
tatuering nr 3 är en G klav som sitter bakom ena örat. den står för min kärlek till musiken helt enkelt. utan musik skulle jag dö. period. den är dessutom freehandad av Rickard, o jag är sjukt glad över det för den är sååå fin!




myself & mina små gäddor i Spanien :)

myself & bror :)




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0